Kilka przykładów programów lojalnościowych – przekonaj się, że warto!

 

Postanowiliśmy stworzyć ten artykuł dla wszystkich tych osób, które nie mogą się zdecydować, czy warto w firmie wprowadzić program lojalnościowy, podobnego do opisywanego na stronie tej firmy www.spartavity.pl . Już na wstępie odpowiadamy, że warto! Jeśli nie masz doświadczenia we wprowadzaniu takiego programu lojalnościowego, albo nie czujesz się po prostu na siłach, warto zgłosić się do zewnętrznej firmy, która takie usługi świadczy.

Istnieje sporo firm, które wdrażają programy lojalnościowe we wszystkich branżach.

Istnieje sporo firm, które wdrażają programy lojalnościowe we wszystkich branżach, warto więc się nad tym zastanowić. Zanim taki program lojalnościowy zostanie wdrożony, Twoja firma zostanie przeanalizowana pod różnymi czynnikami, tak by dobrać najbardziej odpowiednie rozwiązanie. Program lojalnościowy wprowadziło na przykład wiele sklepów internetowych, a zaliczyć do nich możemy sklepy zoologiczne! W ich przypadku program lojalnościowy polegać może na tym, że klient podczas zamawiania, któregoś z kolei produktu, na przykład karmy dla psów, dostaje bon na zrealizowanie kolejnego zamówienia z 30% rabatem, lub coś tego typu.

Innym sposobem wykorzystania programu lojalnościowego, który według nas jest najciekawszym przykładem jest program lojalnościowy stosowany przez sklepy odzieżowe, które znaleźć możemy w galeriach handlowych. Sklepy odzieżowe wpadły na rewelacyjny pomysł jak zatrzymać nie tylko samych klientów, ale również ich gotówkę! Firmy te oferują swoim klientom karty lojalnościowe, na których przy reklamacji klient ma wpłacone swoje pieniądze, jeśli nie jest zainteresowany w danym momencie na wymianę na inną odzież. Wtedy może przyjść z taką kartą i dostać lekki upust, plus wykorzystać pieniądze nabite na karcie. Jeśli karta straci datę ważności – sklep odzieżowy te pieniądze może zaksięgować jako przychód dla firmy!